(096) 177 94 35 понедельник-пятница с 9.00 до 18.00
Стационарный телефон

Гарантія на товар

Термін гарантійного ремонту з дня покупки - 12 місяців

Перед початком експлуатації уважно ознайомтеся інструкції по експлуатації !!! Фірма-виробник Вашого обладнання гарантує надійну якість виробу за умови дотримання технічних і експлуатаційних правил і вимог, описаних в інструкції по експлуатації (паспорті). Недотримання правил користування обладнанням може призвести до його передчасного виходу з ладу. Заводські дефекти, що виникли в термін гарантійного ремонту усуваються безкоштовно Службою Сервісу.

Гаряча телефонна лінія - (044) -351-10-35 (з 9:00 до 18:00 в будні)
УМОВИ

Термін гарантійного обслуговування складає 12 місяців з дня покупки.

Гарантійний ремонт проводиться при дотриманні наступних умов:

  • попереднє звернення до Служби Сервісу особи, яка відповідає за експлуатацію обладнання, з докладним описом його дефектів, при цьому вказати назву фірми-виробника, модель і серійний номер даного обладнання (за номерами телефонів, які вказані внизу сторінки гарантійного талона)
  • надати несправне обладнання для проведення гарантійного ремонту при попередньому погодженні з фахівцями служби сервісу;
  • наявність заповненого гарантійного талона;
  • обладнання для проведення гарантійного ремонту, має надаватися в повній комплектації і в чистому вигляді;

Обладнання не підлягає гарантійному ремонту в наступних випадках:

  • закінчився термін гарантійного обслуговування;
  • ремонт або зміна конструкції обладнання власними силами;
  • наявність механічних пошкоджень, що виникли в результаті необережного або неправильного використання, транспортування, зберігання, стихійного лиха тощо.;
  • наявність слідів дії вогню або хімічно активних речовин;
  • наявність пошкоджень, що виникли внаслідок порушення умов зазначених в інструкції по експлуатації (паспорті) на обладнання (неправильне підключення і установка, використання під час обслуговування і догляду абразивних матеріалів, кислот і їх розчинів, застосування не за призначенням, і т.д .);
  • наявність пошкоджень, що виникли внаслідок експлуатації обладнання з виявленої несправністю.

Гарантія не поширюється:

  • на витратні матеріали і деталі, які підлягають до природного зносу в процесі експлуатації (прокладки, запобіжники, лампи, ножі, шестерні, втулки, крани, скляні стакани і т.д.). Якщо експлуатація приладу не збігається з заявленими вимогами в паспорті (недостатня кількість води (термостат), різкий перепад температури рідини, що заливається в чашу), тобто в результаті неправильної або недбалої експлуатації.
  • на роботи, передбачені відповідними інструкціями з експлуатації обладнання (мийка, чистка, змащення і ін.).

Доставка несправного обладнання для проведення ремонтних робіт здійснюється Покупцем і за його рахунок.